احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق وجود ما

                           

 

                            عشق وجود ما   

هر شب مرا با خود میبری 

میبری به جایی که تاریک است و روشنایی آن تویی

هرشب مرا به اوج میبری 

میرسیم به جایی که نگاهت همیشه آنجا بود 

ما یکی شده ایم با هم

همیشگی شده عشقمان، بگو از احساست برای من… 

همیشه میگویم تو تا ابد برایم یکی هستی ، 

یکی که عاشقانه دوستش دارم ، یکی که برایم یک دنیاست….

دنیای زیبایی که درون آنم 

ببین یک دیوانه دائم نگاهش به چشمان توست ، من همانم 

تو را که دارم دیگر تنهایی را در کنارم احساس نمیکنم ، 

غم به سراغم نمی آید و دیگر به جرم شکستن اعتراف نمیکنم! 

ما یکی شده ایم با هم ، گرمای زندگی با تو بیشتر میشود

و اینجاست که دیوانه میشود از عشقت دل عاشق من… 

 

 

                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد