احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

بارون غم زده ی عشق

                              Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                                     Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comبارون غم زده ی عشقImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                              Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                              Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

صدای نم نم بارون در کنار تنهایی قلبم بر روی

شیشه ی غم زده ی دلم نوای آمدن پاییز برگ ریزان را می دهد

دل شکسته ی گلدون خالی در کنار دست خط نامه ی نیمه نوشته ی

من  بر روی کاغذ بی خط خبر از غم درون سینه ام میدهد

شاید آرزوی محال باشد این که روزی تو بیایی

این تنها رویای ساده ی من در تنهای دلم میباشد

در این نامه ی نیمه نوشته مینویسم تا همه ی دنیا بدانند

که تو برایم تنها ترانه بودی برای  دست گرفتن و همراه

شدن ساز عشق تو بهترین بهانه بودی

در این زندان نا امیدی شاید آرزوی آمدنت تنها

امید من در قلب نا امیدم باشد

پس بیا که این دل دیگر طاقت جدایی را بیش از این ندارد

       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

تنها زندگی من

                  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                                     Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comتنها زندگی منImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

          Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

 

                             Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com  

                       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

عشق پاکت در قلبم، به من حس تازه ی نوشتن می دهد

تو یکباره آمدی و آتش به قلب یخ زده ی دلم زدی

و مرا عاشق خود کردی و عشق تو قلب مرا در آغوش

عاشقانه اش گرفت

و حال من هستم و وجود پر مهرتو

و تو هستی و یک دنیا نگاه عاشقانه ات

یک آسمان احساس عاشقانه تقدیم به تو که آمدی و

 شاه نشین  قلبم شدی

این همه عشق و واژه واژه اش را برایت در کنار هم می چینم

 تا نهایت احساسم را به تو بگویم

وقتی که تو آمدی  همه چیز برایم زیبا تر شد

تو با آمدنت وجودم را روحی تازه دادی

وبه قلبم  هوای عاشقانه بخشیدی

اکنون که در کنارم هستی و سر بر روی شانه ات گذاشتم

تمام غصه هایم را به دست نسیم می سپارم و

نفس نفس با نفس تو تازه ترمی شوم ای همه ی وجودم

                       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

 

                          Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com