احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

تب عاشقی

                           

                      تب عاشقی

 

                             

هر چه در درون قلبم می گذرد 

احساس عاشقانه ی من نسبت به تو است 

 

که با مهربانیت در قلبم جای گرفته 

هر آرامشی که دارم به خاطر لحظه های با تو بودن است 

 

هیچ وقت به عشق من شک نکن

همچنان که من به عشق تو در این روزها و شبها که به قلبم آرامش میدهی 

و با مهربانی به من عشق می ورزی شک نمیکنم 

تو هم به احساس پاک من شک نکن عشق من  

 

هر روز که می گذرد بیشتر از دیروز عاشقت می شوم 

و همین بهانه ی من برای گفتن شعری عاشقانه ی دیگر می شود 

 

و تمام این نوشته ها را به بهانه ی خواندن عا 

شقانه هایم می سرایم

برای تو که تمام عمر من هستی

و هنگامی که شعرهایم را در گوشم آرام می خوانی 

عشقت مانند موجی پر خروش بر صخر های قلبم احساسات را می کوباند

چشمهایم را می بندم و تو را در آغوش خود احساس میکنم  

و اسمت را با هر تپش قلبم تکرار میکنم  

مهربانترینم هیچوقت به نبودنت فکر نمیکنم 

چون می دانم همیشه در کنارم خواهی ماند دنیای من 

 

 

                                                 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد