احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

دلکد ه ی عشق ما

             

                          دلکد ه ی عشق ما   

 

 

                                   

                              

              

دستانت در دستان من است

و با هر کلمه ی عاشقانه ای که  برایم میخوانی

حرارت عشق دستهایت را احساس می کنم

در حالی که نگاهم بر نگاه عاشقانه ی با تو بودن است

دلکد ه ی عشق ما جایی پر از آرامش است

و بهانه ای برای یکی شدن و یکی ماندن

تصویر عشق تو برای همیشه در قلبم حک شده

معشوق من تمام بود و نبودت تنها برای من است

هر لحظه که در کنارم هستی

احساسی از آرامش را دروجودم دریافت می کنم

و آنگاه که از باغ قلبت برایم گل محبت بر می چینی

وبر لبانم بی اختیار بوسه می زنی

بیشتر از پیش عاشقت می شوم

وقتی دستانم را محکم بر دستانت گره میکنی

نشانی از عشق را بریم ارمغان می آوری

این حال و هوای عاشقانه ی تو مرا تا اوج ابرها به

قله ی عشق می برد

تمام تپشهای قلبم برای تو است

و می خواهم همیشه و هر جا برای همیشه جزیی از وجود تو باشم

و اکنون که در کنار من هستی وبرق نگاهت

مرا مجذوب تو کرده است

عاشقانه لبهایم ، لبانت را لمس می کند

و آرام زمزمه می کند

مجنون من دوستت دارم

 

           

عاشقانه ام 5ساله شد

                 

 

سلام دوستان عزیز دوست داشتن عاشقانه

 

عاشقانه ام 5ساله شد

 

از این که نوشته هایم را می خوانید از همتون ممنونم

 

 

 

                

 

دوست داشتن از عشق برتر است

 ومن هرگز خود را

تا سطح بلند ترین قله ی عشق های بلند

پایین نخواهم آورد

 

                               

 

جــــــــدایی

    

                                  جــــــــدایی 

                            

هنوزرفتن تورا باورندارم

تو که مرا همیشه دوستم داشتی  چرا به یکباره رفتی و خاطراتت

 را بر جا ی گذاشتی

تو که ازمن دلخور نبودی من که هیچ وقت قلبت را نشکستم

 پس چرا به من گفتی که می خواهی بروی

و کس دیگری را دوست بداری

چقدر بی صدا از من بریدی و چقدر ساده مرا تنها گذاشتی

حالا می  دانم که هر چقدر میگفتی دوستم داری دروغی بیش نبود

دیگراز این دنیا و غصه هایش بریدم

خیلی رنج و سختی برای رسیدن به تو تحمل کردم

حال در تنهایی قلبم ابر سیاه چشمهای پر از اشکم را بارونی کرده است

هیچوقت انتظار نداشتم یک روزی مرا تنها بگذاری

و با کوله باری از درد و تنهایی رهایم سازی

 

                     

بــــــــــی وفـــــــا نیســـــــتم

              

                            بــــــــــی وفـــــــا نیســـــــتم

                                                                 

                

 

                           

 

                                  

 

از من می خواهی فراموشت کنم

از من می خواهی تمام خاطرات شیرینی که با هم داشتیم را دور بریزم

مگر اینگونه می شود

مگر می شود تمام عشقی که این سالها به تو داشتم به یکباره

از بین برود و فراموش کنم

قلب من بی وفایی را نیاموخته که بی وفایی کند

عشق من واقعی است

احساسم هیچوقت عشقت را فراموش نمیکند

می دانم که تو هم اینگونه هستی

قلب و عشق و احساست هیچ وقت به من بی وفایی نمی کند

و از روی اجبار روزگار این گونه می خواهی

من به هوای دلتنگ شدن برای تو نفس می کشم

بگذار هر چه می خواهند بگویند

من نمی توانم بی خیالت شوم

خاطراتت و احساست را همیشه در کنار لحظه های دلتنگی ام 

به یادگار می گذارم

  

                                               

                           

                                

من و تو وعشق ...

  

                                   من و تو وعشق ...

 

                       

                                      

                          

                                         

هر روز که می گذرد بیشتر از دیروز عاشقت می شوم

 

و همین بهانه ی من برای گفتن شعری عاشقانه ی دیگر می شود

 

و تمام این نوشته ها را به بهانه ی خواندن عاشقانه هایم می سرایم

 

برای تو که تمام عمر من هستی

 

نیمه ی گمشده ی من تنها تو هستی و تنها تو خواهی ماند

 

تنها به عشق آمدن تو این انتظاررا سر میکنم

 

تنها آرامش زندگی من تو هستی وقتی که با بوسه های شیرینی که

 

از لبان من بر می چینی

 

عزیزم بیا و دستانت را در دستانم قفل کن تا گرمای وجودم را با تمام احساست لمس کنی

 

و تنها عشق است که این فاصله راپر خواهد کرد