احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

خیانت به عشق

 

   Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                                Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com خیانت به عشقImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                        Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com 

دلتنگی هایم را چگونه به دل بی وفایت بگویم وقتی که

رفتی اشکهای روی گونه هایم را ندیدی

آن عشق پاک را از چشمانم نخواندی

می دانم که دیگر پیش من نمیایی

می دانم که از من گذشتی و رفتی با دیگری

وقتی به یاد آخرین روز جداییت می افتم دلم به درد می آید

از تو و عشق تو می گذرم وقتی که میدانم آغوشت مال دیگری شده است

دریا نبودی که دل دریایی من را ببینی رفتی و دل به دل دیگری دادی

و با رفتنت این دل را در این غربت بی وفایی تنها گذاشتی

دیگر اینجا جای ماندن نیست  وقتی که امید دارم دیگر به تو نخواهم رسید

از همان جاده که رفتی من هم میروم و عشقت را در همین جاده

جا میگذارم

قسمت من خیانت بود و قسمت تو عشق دیگری

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                  Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

محبت وفای تو

         Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                                 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comمحبت وفای توImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                                       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

              Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

مهربانم ای تک ستاره ی آسمان زندگیم

تو تنها ترین بهانه برای زنده ماندنم هستی

چقدر زیباست نوشتن برای تو وقتی می دانم نوشته های

عاشقانه ام را می خوانی

چقدر زیباست سرودن غزل هایم ، وقتی می دانم تو

هر لحظه می شنوی صدایم را وقتی برایت می خوانم

چقدر زیباست از عشق تو لیلی شدن وقتی می دانم تو

 مجنون من هستی

در آسمان عشق من تو فقط بهانه ی هر نفس من هستی

تو بال پرواز من در لحظه ی پرواز عشق هستی

عزیزم امشب که می نویسم از عشق تو در دل شور دیگری دارم

در قلب من نور عشقت جاریست که اینچنین از عشق تو بیقرارم

وقتی که تو را دیدم بذر عشق در قلبم کاشته شد

وقتی تو مرا دیدی با محبت عشقت آن را آبیاری کردی

تک درخت عشق و امید من با تمام وجودم دوستت دارم

 

 

                    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

عشق و دلتنگی

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

 

 خسته شدم

 

می خواهم در آغوش گرمت آرام گیرم  خسته شدم بس که

 

 از سرما لرزیدم بس که این راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم

 

خسته شدم

 

بس که تنها دویدم. اشک گونه هایم را پاک کن و بر پیشانی ام

 

بوسه بزن می خواهم با تو گریه کنم و دستهایم را به گردنت بیاویزم

 

و شانه هایت را ببوسم.

 

اگر شبی فانوس نفسهای من خاموش شد و عده ای به تو گفتن

 

کبوترت در حسرت پر کشیدن پر پر زد

 

تو حرفشان را باور نکن . تو تمام این سالها کنارم بودیُ،

 

کنار دلتنگی دفترم

 

                           Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com