احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

موج عشق تو

    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                                            Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comموج عشق تو  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                         Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                      Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

تو را دوست دارم بخاطر این که رویای عشق من هستی

تو را دوست دارم برای اینکه موج عشق دریای قلب من هستی

امواج احساس تو مانند دریایی در قلب من جذر و مد خود را به نمایش می کشد

تمام عشقت را فدای قلبم کردی

به من گفتی تا ابد با من میمانی

تو را دوست دارم که دنیای من شدی

به خاطر اینکه یک لحظه بدون من نفس نمی کشی

بی تو بودن را باور ندارم وقتی که گفتی همه چیزم هستی

تو عشق من شدی و من همه ی دنیای تو

می دانم که طاقت یک ثانیه دوری از من را نداری

بگذار این حقیقت را برایت بگویم

تمام روزهای عمرم تنها برای تو است عشق من

 

                  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                   Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com