احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

لحظه ی خوب با تو بودن

    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com لحظه ی خوب با تو بودنImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

نمی دانم دلم چرا دلتنگ است

نمی دانم چرا قلبم بهانه ی تو را میگیرد

ولی میدانم من دلتنگ گرمای نفسهایت هستم که بر روی گونه ام احساس می کردم

هنوز هم عطر تنت را در فضای اتاقم به مشامم می رسد

این لحظه های ناب با تو بودن زیباترین رویای شیرین عشقمان است

دستانت را در دستان من می گذاشتی و من با گرمای دستانت آرام می شدم

و سر بردوش شانه هایت می گذاشتم

 و فارق ازهر غم و غصه به حرارت عشق وجودمان فکر می کردیم

تا کی باید انتظار بکشم که این لحظه های زیبای در آغوش گرفتن دوباره ی تو

را احساس کنم

تا کی این جدایی به پایان می رسد

تا کی قصه ی عاشقی ما به خوشبختی می رسد

تو آنجا دور از من هستی و من اینجا در غربت

می دانم روزی این انتظار به سر می رسد

و تو دنیای من می شوی و من همه ی دنیای تو

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                          Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

جدایی تلخ

             Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                                   Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com جدایی تلخImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

              Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

دیگر چشمهای من به تو حسی ندارد

دیگر دستهایم دستهای تورا نمی خواهد

ازخاطراتت دیگر چیزی در خاطرم نمانده است

هر چی بین ما بود دیگر تمام شد و شکست

ما از اول هم سهم یکدیگر نبودیم  تقدیر عشق مان برای

هم نبود

دیگر هم نمی توانیم بیشتر ازاین با هم بمانیم

گاهی رفتن و جدایی بهترین انتخاب می شود بین ما

شاید تنهایی سهم من و تو باشد

شاید جدایی راهی تازه برای زندگی  دوباره ی تو باشد

من می خواهم تو باشی اما من نباشم

من قلبم بشکند اما قلب تو ترکی بر ندارد

گاهی رسم عاشقی این می شود که دیگر عشقی نباشد

                 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                               Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

دل بی وفا

   Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

   

                                                Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comدل بی وفاImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                   Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

ای دل ببین یک عمر مستی کردنم را

سالها در کنار تو به انتظار آمدنت به عشق تو وفادار بودم

حال که با بی وفایی تمام رفتی و تنهایم گذاشتی

ای دل ببین زهر این جدایی را

ای دل چوب عمری بی وفایی را بخور

رفتی و مرا با  تمام دلتنگیهایم دلتنگ گذاشتی

خنده ای بر روی تمام خاطراتت کردی و رفتی

من نمی دانستم روزی این عشق به پایان می رسد

این  دل نمی دانست که پرستوی عشق مان روزی کوچ می کند

ای دل ببین این عشق بی سرانجام چه خنجری  به قلبم زد و رفت

هم شکست و هم شکستم داد این دل بی وفا

 

    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

آنکه برابرت ایستاده بود من بودم

                 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

آنکه برابرت ایستاده بود من بودم

نگاه نکردی حالا شاید آوایی بشنوی از صبحی زلال

منم که می خوانم

شاید گلی را ببینی با رنگ های تنهایی غروب

منم که روییده ام

در نیم روزهای پاییز اگر روی برگردانی

یال اسبی در انبوه برگ ها در گذر است

منم که می تازم

در چشمه ساران بهار

اگرنشستی چشمی آنجاست

منم که نگاهت می کنم

آنکه برابرت ایستاده بود من بودم

نگاه نکردی

                  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                                     Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com