احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

تنها عشق من

                           

                                      تنها عشق من  

   

                        

                      

 

تنها عشق من 

این قلب من همیشه برای تو می تپد 

برای دیدن چهره ی زیبایت پر می زند 

برای رسیدن به تو و در کنار تو به آرامش رسیدن دلتنگ است 

تا کی این جدایی باید تنها غم دلکد ه ی قلبم باشد 

عشقم من دلتنگ گرمای نفسهایت است 

وبرای یک لحظه با تو بودن و دیدن چهره ی زیبایت ثانیه ها را می شمارد 

وتا لحظه ی رسیدن به تو به اوج خوشبختی برسد 

می دانی و خوب می دانم  که می رسد آن لحظه ی عاشقانه ای که من در کنارت 

و تو در کنارم و عطر دستانت را در دستانم احساس میکنم 

و حرارت این دوست داشتنت تمام لحظات دلتنگی مان را پر می کند 

عزیز من تو همه ی دنیای من هستی وعشقت تنها احساس عاشقانه ی قلبم است 

هستی و عمر من هستی و من تمام بود و نبود تو 

حقیقت زندگی من در لحظه ی رسیدن به تو مثل شهد شیرین عشق 

شیرین تر می شود 

با تمام احساسم دوستت دارم ای همه ی دنیای من

  

                         

  

عشق زندگیم

      عکس 

 

                                                 عکسعشق زندگیم عکس 

      عکس 

                   عکس 

 

 

هر لحظه با یاد تو عاشقانه ترین می شوم

تمام شعرهایم تا همیشه اسیر عشق زیبایت است

 آرزوهایم با طوفان عشق تو رنگ زندگی می گیرد

اینجا من هستم و دنیای چشمان تو

عزیزم باورم کن نگاهت عطش عشق مرا بیشتر می کند

 با هر نفس دوست داشتن تو را تکرار می کنم

ای آشنای لحظه هایم صدایت کوله باری از احساس است

مهربانم فقط برای تو هستم، فقط برای تو عاشق

و من چقدر از عشق تو سرشار هستم

تو ای خوب من دوستت دارم را به تکرار بگو

 

صدای تو آواز دلنشین بهاری است برایم. بهار همراه با

عشق زیبای تو

حرفهای عاشقانه ات گرمی عشق را به قلبم می بخشد

تو تمام شاعرانه های منی.عاشقانه تر از همیشه دوستت دارم 

 

                         عکس