احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

حس عاشقانه ی دوست داشتن

                            

                 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com 

  

                               Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  حس عاشقانه ی دوست داشتن    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com   

 

      Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

   

         حس عاشقانه ی دوست داشتن مثل مهتابی است که شبهای تیره و تار 

 

را با نور وجودش روشنایی می بخشد  

مثل باران است که به زلالی نگاه عاشقانه ی یار است  

 

احساس عاشقانه ، احساسی پر از عشق است  

احساس درونی قلبی که مثل برق چشمان زیبای عشق است  

که حقیقت قلب معشوق را باور دارد  

  

                      Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

معجزه ی عشق

                             

                          

     Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                                       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com    معجزه ی عشق       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

 

      Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

   

 

ای مهربانترین تپش قلب زندگی ام  

ای امتداد آینه ی عشقم  

تو معنای تولد زیبای عشق من هستی  

آبی تر از شکفتن روح حقایق قلب من هستی  

تو با معجز ه ی عشقت مرا در دام نگاهت به سوی چشمهایت  

اسیر کردی و قلبم را صید عشق خود کردی  

اکنون که در دام عاشقی تو گرفتار شدم به صدای قلبم گوش کن  

ضربان عشقم را با تپش قلبت از یکنواخت شدن نجات دادی مهربانم.  

آغوش گرمت سرمای تن غم زده ی مرا خنثی کرد  

برق نگاهت عطش عشق درونم را دو چندان کرد  

تمام وجودم لذت عاشقی تو را حس می کند  

هر کجا باشم فقط گرمی آغوش تو را می خواهم.  

دوست دارم دست در دستان پر از عشق تو بگذارم که در سایه روشنی  

پر از عطر یاس  

قصه ی صبوری گل عشق را به من یاد داد.  

عزیزم در سخت ترین روزهای نبودنت نگاه تو همیشه با من بود 

 

تو ساحل امید همیشه همراه من هستی عشق من 

 

 

                                 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

                  

باور عشق

                    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                                                 

                                       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com      باور عشق     Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com   

 

                 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

   

  

این روزهای تمام لحظاتم را دیگر تنهایی پر نکرده است   

تنها نیستم چون تمام وجودت را یکباره به من هدیه دادی   

و به قلبم قول دادی همیشه در کنارم باشی   

 

ای تنها نیاز من گنجینه ی طلایی عشقم برای تو است   

تنها به عشق تو می نویسم من تنها به باور عشق تو نیاز دارم   

باور قلب من باش عزیزم.   

از جاده های دور با عطر دل انگیزت به سوی من می آیی  

 

امشب به شوق با تو بودن خیلی بی تابم   

و تو خوب میدانی چقدر خوشحالم که در کنارت هستم  

 

پس باور من بیا و با آمدنت روزها و شب های دلواپسیم را   

با امید بودنت روشن کن   

 

                Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                                                                                       

قلبم برای تو

                      Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                       

                                   

                                         Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com      قلبم برای تو     Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com   

 

                  Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                       

                                     

                                         

ای طلوع سبز همیشه ماندگار در قلبم با من باش  

اشعه ی نوارنی عشق پاکت را در ذره ذره رگهای وجودم تازه تر کن. 

 

قلبم با نور وجودت روشنایی می بخشد با تو بودن بی نیاز از همه چیز هستم.  

مدتها بود که گوشه نشین غمکد ه ی دوری از تو بودم حال با من آمدی تا   

دوباره با تو شروعی تازه را آغاز کنم.   

تو خودت می دانی که چقدر سخت است بی تو بودن   

دل من عشق تو را شناخت و در باور عشقت غوطه ور شد.  

هر تپش قلبم به شوق بودن با تو است. یک ثانیه دوری از تو برایم دشوار است 

بیا و در کنارم باش در تک تک لحظه هایم شریکم باش مرا در آغوش خودت بگیر و  

نگاهت را  در چشمان غرق کن. دلم به عشق تو وفادار است عزیزم   

قلبم برای دوست داشتنت به احساس پاکت هر لحظه می تپد .  

اگر اکنون نفس می کشم و انتظار در آغوش گرفتنت را دارم به خاطر  

 وجود نفسهای توست که امید زندگی را به قلبم هدیه کرده است  

این را بدان عزیزم تمام لحظات به عشق  زیبایت فکر می کنم.  

ای عشق همیشه مهربان من  

 بیشتر از آنچه که در نگاهم بخوانی دوستت دارم   

    

 

                    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                                                        

آرزوی عشق من

                       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                                                 

                                     Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com     آرزوی عشق من     Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com   

 

                 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                           

                                                   

دوباره صحبت عشق و حدیث با تو بودن است  

دوباره از عاشقی تو از شوق وصال آمدن تو می نویسم  

تو هم مثل من عاشقی و شور این عشق ابدی را در دل داری  

تو با آمدنت گلزار ی پر از عشق را به همراه نسیم بهاری به کلبه ی  

قلب من آوردی.  

و در بنفشه زار چشمهایت بهترین بهانه ی زندگی را به من بخشیدی  

دوباره آمدی در کنارم تا با نوازش های عاشقانه ات بهترین امید زیستن  

را به من بدهی.  

نام تو ، شور عشق تو بهترین شراب  عشق من است  

تو صادقانه ترین حرف دفتر عشق من هستی  

باغ دلم در این پایئز برگ ریزان به غم نشسته بود  

تو آمدی و باغ غم زده ی دلم را به بهاری زیبا تبدیل کردی  

و با آغوش عاشقانه ات شبهای سرد پایئزی ام را گرم کردی  

حالا که آمدی عزیزم دیگر دور از تو بودن برایم امکان ندارد  

عشق تو در قلبم مثل رنگ سبز بهار است  

عشق وجود من با تو معنا ی عاشقی پیدا می کند  

پس عزیزم  بیا و به طراوت باران هم قسم شویم که عاشقانه تا ابد  

برای هم باشم و یکدیگررا  تا ابد دوست بداریم . 

  

 

                           Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com