احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

لحظه هایم بی تو

           

                       لحظه هایم بی تو     

 

                   

 

                                  

 

                               

 

 

تمام لحظه هایم بی تو هیچ است 

دلم یک لحظه از یاد تو غافل نمی شود 

تمام خاطراتت هیچ گاه بی خیال ذهنم نمی شود 

هر شب وقتی چشمهایم را می بندم تنها به تو فکر می کنم 

لحظه ای نیست دلم برای عشقت بیقراری  نکند 

هیچگاه دل به دیگری نبستم چون تنها به عشق تو وفادار هستم 

تو قشنگترین عشق من در ترانه ی قلبم هستی 

می دانم که این لحظه های بی تو خیلی سخت میگذرد 

و من تنها با بغضی که در گلویم است این لحظات بدون تو را سپری می کنم 

دلم می خواهد تمام لحظاتم تو باشی و برای همیشه در کنارم بمانی عزیزم