احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق نگاهت

       

 

                                             عشق نگاهت 

 

عزیزم

 

می دانم که  دوست داری من یک دنیا کنار تو بمانم

 

می دانم می خواهی من از توی چشمهایت عشق و احساس را بخوانم

 

می دانم دوست داری بپرسی از من که چقدر دوست دارم

 

می دانم می خواهی بدانی من عاشق ترینم یا تو

 

ولی بدان من هم دوست دارم هم عاشق ترینم

 

تو همه زندگی من همه ی وجودم  هستی  قلب من به دل و جان

 

تو گره خورده.

 

از نگاهت می خوانم مهربانم که عاشقم هستی و عشق مرا داری

 

از نگاهم می خوانی چه احساسی به تو دارم

 

عزیزم نگاهم را در نگاه پرمهرت مات می ماند و سکوتم درحصار

 

بی صدایش برای تو آرام می خواند :

 

                            عاشقانه ترین احساس بودنم تو هستی .

 

                        

 

        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد