احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

نیمه ی گمشده ی من

  

 

نیمه ی گمشده ی من تنها تو هستی و تنها تو خواهی ماند

 

تنها به عشق آمدن تو این انتظاررا سر میکنم

 

 

تا وقتی که بیایی و سرت را بر روی شانه ام بگذاری تا تمام نگرانی های

 

 این دلتنگی از لحظه هایت جدا شود

 

عزیزم بیا و دستانت را در دستانم قفل کن تا گرمای وجودم را با تمام احساست لمس کنی

 

و تنها عشق این فاصله راپر خواهد کرد

 

تنها من هستم و تو واحساس عاشقانه ای که درروح عشق ما قرار گرفته

 

 وقتی که در آغوش تو هستم هیچ نگرانی دیگر ندارم

                   

 

                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد