احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

آغوش عشق

                              

                                  آغوش عشق

 

 

احساس قشنگی دارم در قلبم وقتی که در کنارم هستی عشق من

چقدر زیباست که برای همیشه در کنار هم هستیم

هر وقت که دلتنگ گرمای دستهایت می شوم

دستهای پر از عشقت را در دستانم می گذاری

در لحظات دلتنگی همیشه عشقت را در قلبم دو چندان میکردی

و مرا در دریای طوفانی قلبت مرا غرق عشقت کردی

و در اوج تنهایی و نبودنت طعم بودن را به من چشاندی

احساس عاشقانه ای که در قلبم به تو دارم

همان رویای عاشقانه ی دوست داشتن من به تو است عشق من

 

 

                     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد