احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

با تو هستم تا همیشه

                              

 

                                                  با تو هستم تا همیشه

 

                             

 

                                       

 

                                                                                  

 

با تو هستم تا همیشه

 

من همیشه با تو می مانم عشق من

 

عاشقت هستم و تو مال من هستی

اینگونه که من عاشقت هستم حتی ستاره های اسمان هم

به این عشق ما حسودی می کنند

تو تک ستاره ی ماه دل من هستی

من اینگونه تو را دوست دارم و دل به تو دادم

تمام دنیای من در نگاه عاشقانه ی تو خلاصه شده عشق من

یک لحظه ندیدنت برایم مرگ آور است

هیچگاه از عشق تو سیر نمی شوم

حس آرامش من تنها در اغوش تو است

راز چشمهای عاشق من را تنها تو می دانی

اگر یک لحظه تو نباشی آن لحظه برایم سخت و دشوار است

با تو می مانم تا همیشه و تا مرگ شقایق ها در قلبم جای داری

بی تو یک لحظه این زندگی ارزش ندارد

گرمای دست هیچ کسی جز دستان تو برایم حس نوازش عاشقانه ات را ندارد

به عشق تو تا ابد عاشقانه با تو می مانم عشق من

 

                                                  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد