احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق زندگیم

                                 فروشگاه خرید اینترنتی 

 

                                  فروشگاه خرید اینترنتی  عشق زندگیم   فروشگاه خرید اینترنتی 

 

 

                             فروشگاه خرید اینترنتی 

 

 

هر لحظه با یاد تو عاشقانه ترین می شوم.

 

تمام شعرهایم تا همیشه اسیر عشق زیبایت است.

 

 آرزوهایم با طوفان عشق تو رنگ زندگی می گیرد.

 

اینجا من هستم و دنیای چشمان تو.

 

عزیزم باورم کن نگاهت عطش عشق مرا بیشتر می کند.

 

 با هر نفس دوست داشتن تو را تکرار می کنم.

 

ای آشنای لحظه هایم صدایت کوله باری از احساس است.

 

مهربانم فقط برای تو هستم، فقط برای تو عاشق.

 

و من چقدر از عشق تو سرشار هستم.

 

تو ای خوب من دوستت دارم را به تکرار بگو.

 

صدای تو آواز دلنشین بهاری است برایم. بهار همراه با

 

عشق زیبای تو.

 

حرفهای عاشقانه ات گرمی عشق را به قلبم می بخشد.

 

تو تمام شاعرانه های منی.عاشقانه تر از همیشه دوستت دارم. 

 

 

       فروشگاه خرید اینترنتی  فروشگاه خرید اینترنتی    فروشگاه خرید اینترنتی

              

دلواپسی های عاشقانه هایم

                                فروشگاه خرید اینترنتی

 

                          فروشگاه خرید اینترنتی   دلواپسی های عاشقانه هایم    فروشگاه خرید اینترنتی 

 

 

 

بگذار یاد عاشقانه ترین دلواپسی هایم خط نخورده باقی بمانند تا همیشه. 

گفته بودم اگر نگاهم نکنی تمام شعرهایم یخ می زنند  

و اسیر طعنه ی ثانیه ها می شوم  

حالا نمی دانم تکلیف خیس خیال و خاطره هایم بی تو چه می شود؟  

فقط خدا کند ارزوهایم در بیابان تنهایی با طوفان غرور تو کمرنگ نشوند  

ان وقت من می مانم و زندگی زیبایم که به دنیای چشمان تو باختم...  

باور کن نگاهم را التماس چشمهایم را  

دوست داشتن و معجزه ی عشق را  

با هر نفس تو را تکرار میکنم ای اشنای غریب لحظه هایم  

کاش می شکستی سکوت صدایت را  

تا فریاد طوفان عشق را در تو بیدار کند. 

   

 

                                                  فروشگاه خرید اینترنتی

رسم ” خوب” ها همین است

                                   فروشگاه خرید اینترنتی

 رسم ” خوب” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و ماندنشان
با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته
دلتنگشان می شوی

 

                                         فروشگاه خرید اینترنتی

رسم ” خوب” ها همین است

                                    فروشگاه خرید اینترنتی  

 رسم ” خوب” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و ماندنشان
با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته
دلتنگشان می شوی 

 

 

                                           فروشگاه خرید اینترنتی