احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق دیدار تو

                        

                                        عشق دیدار تو 

                      

 

                         

                                                       

اینک که آمدی در کنارم و روبروی من ایستا ده ای

و چشم در چشمان بغض زده ی من دوخته ای

با خیال راحت تماشایت می کنم و هنگامی که لب بر گونه ات

می گذارم تا بوسه ای از گرمای محبتت بزنم پر شورترین

ترانه های عاشقی را آرام زمزمه می کنم

دوری از تو زجر دهنده تر از تمام سختیهای روزگار بود

حال که مرا در آغوش خود گرفتی هیچگاه ازلحظه های ناب

عاشقانه ات جدا نساز عزیزم

تو نمیدانی که من چگونه از محراب عشق به معراج

دوست داشتنت پر کشیدم

تو دریایی ترین عشق نگاه من هستی که در اوج آسمان

قلبم همچون ستاره ی رنگین می درخشی .

در کنارم بمان تا در کنارت یک عمر آرام گیرم عشق بی پایان من

 

                                                         

 

                                      

                                            

بهار عشق

         

                                   بهار عشق    

                                       

         

 

دوباره بهار عشق پر از احساساتم آمد

دوباره قلبم پر از طراوت بهاری شد

وقتی که تو در کنارم هستی عشق را همراه بهار

برایم هدیه آوردی

بهار ، فصل عشق است و فصل تازه ای از نو شدن دوباره

بهار وجود من تو هستی عشق من

فصل آغازی دوباره زیستن

فصل ترانه و سازهای عاشقانه

مهربانم در کنار تو این عشق و دوست داشتن عاشقانه را می گذرانم

یک سبد گل های عاشقانه عیدانه ی من به تو مهربان ترینم

 

 

شاید خداوند صحرا را آفرید تا با دیدن نخل لبخند بزنیم

.با یک دنیا آرزوی بهترین ها برای شما دوستان

 

 

                            سال نو مبارک