احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

حسرت عاشقی

                         عکس

 

                                       عکس  حسرت عاشقی    عکس

 

                                  عکس

 

وقتی قسمتم نمیشه عاشقونه با تو باشم

 

 

روی گونه های خیسم دونه دونه اشک می پاشم

 

 

                                                           وقتی قسمتم نمیشه دست گرمتو بگیرم

 

 

                                                     غیر این چاره نمونده که یه گوشه ای بمیرم

 

 

دست تقدیر دست قسمت منو از دلم جدا کرد

 

 

این جدایی بی بهونه همه هستیمو فدا کرد

 

 

                                                       دل بریدم که نبندم دل به تکرار جدایی

 

                                                        قسمتم نمیشه انگار با تو همصدا بخونم

 

 

 

شب تاریک نگامو تا سحر با تو بمونم

 

 

قسمتم نمیشه انگار با تو همصدا بخونم

 

 

                                                   شب تاریک نگامو تا سحر با تو بمونم

 

                                                  دست تقدیر دست قسمت منو از دلم جدا کرد

 

 

این جدایی بی بهونه همه هستیمو فدا کرد

 

 

دل بریدم که نبندم دل به تکرار جدایی

 

 

 

                                                        بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم

 

                                                         تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم

 

حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو

 

بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم

 

                                                   تو همونی که واسم ، یه روزی زندگی بودی

 

                                                   توی رویاهای من ، عشق همیشگی بودی

 

 

                        آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته

 

                                    عکس

                             عکس

                                     عکس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد