احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

آغوش دلتنگی

     

 

                                  آغوش دلتنگی

 

 

                               

                      

 

 

وقتی دلم برایت تنگ میشود

نفس کشیدن یگر برایم معنایی ندارد

هوای نفس من آرامش عشق تو را می خواهد

عشق من نفس محبت دستهای تو را می طلبد

قلم عشق خود را بر میدارم

وبرایت از بی تابی ام از احساس دلتنگی ام می نویسم

اشکهایم همراه قلم بر روی صفحه ی قلبم همراه می شود

برایت عاشقانه می نویسم

تا شاید مرهم دل دلتنگم شود

نگاه بی قرارم را در آخرین لحظه ی دیدارمان را به یاد آور

وقتی که دلتنگم شدی

باور کن من مال توام و تو مال من هستی مثل یک برگ بر روی شاخه درخت

مثل یک ماهی در آغوش دریا

عشق من و تو شیرین ترین طعم آحساس پاکم است

 

                                   

 

                                

                                   

                    

نیمه ی گمشده ی من

  

 

نیمه ی گمشده ی من تنها تو هستی و تنها تو خواهی ماند

 

تنها به عشق آمدن تو این انتظاررا سر میکنم

 

 

تا وقتی که بیایی و سرت را بر روی شانه ام بگذاری تا تمام نگرانی های

 

 این دلتنگی از لحظه هایت جدا شود

 

عزیزم بیا و دستانت را در دستانم قفل کن تا گرمای وجودم را با تمام احساست لمس کنی

 

و تنها عشق این فاصله راپر خواهد کرد

 

تنها من هستم و تو واحساس عاشقانه ای که درروح عشق ما قرار گرفته

 

 وقتی که در آغوش تو هستم هیچ نگرانی دیگر ندارم

                   

 

                   

دلتنگی

 

دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه
همه ات را آتش میزند . .

 

عـــشــــق چـیــز عـجـیـبـی نـیـسـت
هـمــیـن اسـت کــه تــو دلــت بــگــیرد و مــن نــفــسـم...!

 

               

 

عشق زیبای تو.

          فروشگاه خرید اینترنتی

 

 

                          فروشگاه خرید اینترنتی    عشق زیبای تو.  فروشگاه خرید اینترنتی

 

 با هر نفس دوست داشتن تو را تکرار می کنم.

 

ای آشنای لحظه هایم صدایت کوله باری از احساس است.

 

مهربانم فقط برای تو هستم، فقط برای تو عاشق.

 

و من چقدر از عشق تو سرشار هستم.

 

تو ای خوب من دوستت دارم را به تکرار بگو.

 

صدای تو آواز دلنشین بهاری است برایم. بهار همراه با

 

عشق زیبای تو.

 

حرفهای عاشقانه ات گرمی عشق را به قلبم می بخشد.

 

تو تمام شاعرانه های منی.عاشقانه تر از همیشه دوستت دارم.

 

 

                فروشگاه خرید اینترنتی

 

وقتی نیستی

     

 

وقتی نیستی کسی را نمی خواهم.

و وقتی هستی" تو را" می خواهم.

رنگهایم بی تو سیاه است ،و در کنارت خاکستری ام

خداحافظی ات به جنونم می کشاند...

و سلامت به پریشانیم!؟!

بی تو دلتنگم و با تو بی قرار....

بی تو خسته ام و با تو در فرار...

در خیال من بمان

از کنار من برو

من خو گرفته ام به نبودنت