احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق نگاه تو

     

                                                 

                                              عشق نگاه تو  

 

 

                   

                        

                

                  

باور عشق من بودنت را باور دارم

چون می دانم که تا همیشه مال هم هستیم

صدای تپش قلب عاشقت را حس می کنم وقتی که می دانم به عشق تو می تپد

کسی جز تو لایق دوست داشتن نیست

تنها تو همدم و غمخوار لحظه های عاشقانه ام هستی

وقتی به چشمانم نگاه میکنی آن نگاه عاشقانه ات مرا به رویا ی قشنگ

با هم بودن می برد

تنها عشق تو دلیل بودن و نفس کشیدن من است

بیقرار من

می دانی که سالهاست بهانه ی قلب من شدی

تنها امید تازه برای زندگی ام شدی

تمام هستی من تو هستی وقتی که دل تنگت می شوم

چشمهایم را می بندم و تو را در آغوش خود احساس می کنم

می دانم وقتی که در کنارم هستی هیچگاه احساس دلتنگی نمی کنی

وبا نگاه عاشقانه ات  ترانه های عاشقانه را هر ثانیه برای من زمزمه می کنی

عشق من وقتی که تو آمدی

ستاره ی خوشبختی ام را تنها در آسمان قلب تو دیده ام

تو با این همه عشقت محبت را در درون قلبم جاری ساختی

و من تنها به عشق تو به عشق نگاه مهربانت وقتی که در کنارم هستی

دست هایم را در دستان گرمت می گذارم و هنگامی که صدای نفس هایم را احساس میکنی

آرام می گویم  :تمام هستی زندگی من دوستت دارم

 

 

               

انتظارنداشتم ازتوای بی وفا

           

                                انتظارنداشتم ازتوای بی وفا

 

         

 

            

                   

 

ازت هیچ وقت اتنظار نداشتم که بروی و دستهای دیگری را در دستانت بگیری

انتظار نداشتم که دیگر مرهم درد های دلم نباشی

از همان لحظه ی اول آشناییمان میدانستم که یک روزی می روی

و مرا تنهایم می گذاری

می دانستم که دیگر نمی شود به عشق تو دل بست

تو می دانستی که دوستت د اشتم رفتی و دلم را شکستی

دیگر از این دنیا و بی وفاییش بریدم

وقتی که به تنهایی قلبم فکر می کنم

ابر سیاه چشمهای پر از اشکم را بارونی کرده است

هیچوقت انتظار نداشتم از تو که دستهای سردم را تنها بگذاری

هیچوقت انتظار نداشتم یک روزی مرا تنها بگذاری و

مرا با کوله باری از درد و تنهایی رهایم سازی

حالا که رفتی ای بی وفا برو تا چوب این بی وفاییت را بخوری

                       

                    

                       

آرامش من تویی

      

                               آرامش من تویی

          

       

              

 

بی تو تنها ترینم

و امروزبی قرارتر ازهمیشه در انتظارآمدن توثانیه ها را می شمارم

تا لحظه ی دیدارت به پایان برسد

قلبم مانند پروانه ای که منتظر شمع است از وجود عشق تو روشن می شود

در این لحظات دوری از تو هیچگاه عشق تو رایک لحظه از خاطرم جدا نکردم

نیمه ی گمشده ی من تنها تو هستی و تنها تو خواهی ماند

تنها به عشق آمدن تو این انتظاررا سر میکنم

تا وقتی که بیایی و سرت را بر روی شانه ام بگذاری تا تمام نگرانی های

 این دلتنگی از لحظه هایت جدا شود

عزیزم بیا و دستانت را در دستانم قفل کن تا گرمای وجودم را با تمام احساست لمس کنی

و تنها عشق این فاصله راپر خواهد کرد

تنها من هستم و تو واحساس عاشقانه ای که درروح عشق ما قرار گرفته

 وقتی که در آغوش تو هستم هیچ نگرانی دیگر ندارم

تنها آرامش زندگی من تو هستی وقتی که با بوسه های شیرینی که

از لبان من بر می چینی

تمام دلتنگهاییم را  از یاد می برم

 

 نزدیکتر از نفس من هستی همه ی دنیای من

 

 

   

ولادت حضرت فاطمه زهرا مبارک

                                  

 

ولادت حضرت فاطمه زهرا (س )روز زن را به همه ی مادران گرامی

                                                            تبریک می گویم

 

 

                                       

                        

احساس عاشقانه

             

                                       احساس عاشقانه    

 

احساس قشنگی دارم در قلبم وقتی که در کنارم هستی عشق من

چقدر زیباست که برای همیشه در کنار هم هستیم

هر وقت که دلتنگ گرمای دستهایت می شوم

دستهای پر از عشقت را در دستانم می گذاری

در لحظات دلتنگی همیشه عشقت را در قلبم دو چندان میکردی

و مرا در دریای طوفانی قلبت مرا غرق عشقت کردی

و در اوج تنهایی و نبودنت طعم بودن را به من چشاندی

احساس عاشقانه ای که در قلبم به تو دارم

همان رویای عاشقانه ی دوست داشتن من به تو است عشق من