احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

غزل عشق

        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                               Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com غزل عشقImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

          Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com    

                    

 

از بیان احساسات  پاکم برایت می نویسم

هر آنچه آرزوی قلبم است

برایت می نویسم و می خوانم تا بدانی چقدر می خواهم

در کنار تو باشم وتو مثل یک سایه در لحظه های تنهایی تکیه گاهم شوی

تو و عشق وجودت آرامش بخش روح و قلب من است

برایت می گویم و می نویسم تا بدانی

به وسعت آسمان آبی قلبت دوستت دارم

کاش بودی در کنار من تا در سکوت این جاده ی تاریک همسفرم می شدی

این شعر و احساسم تنها با عشق تو جان نوشتن به خود می گیرد

تو تنها دلیل نوشتن ، تنها عشق من هستی

نامت تکرار شده ی ضربان قلبم است

و وجودت آرام بخش عشق من

و اکنون که در میان لحظه های دوری از تو می نویسم

این احساس را در اوج تنهایی ، تنها دستان گرم تو و دلتنگی و بی تابی

هر لحظه ی توتسکین دهنده ی این فاصله ایست که بین ما افتاده است

و این فاصله تنها با دلداگی تو در شب عاشقانه ای که تنها

صدای نفسهای من و تو غزل عشق را فریاد می زند به پایان می رسد

                 

                               Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com          

   

فاصله ی نفس گیر

        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                                            Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comفاصله ی نفس گیر Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

               Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

                        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

 

 

نمی توانم و دیگر نمی شود تحمل کنم دور بودن از تو را

تو که خود نمی توانی لحظه ای از من دور بمانی

چگونه از من می خواهی این فاصله ای که بین ما افتاده را به دوش تنهاییم بکشم

سخت است روز ها و شب ها این ثانیه های نفس گیر دور بودن از تو

من بدجوری دیوانه ی عشق تو شده ام تو هم عاشق و مجنون من شده ای

پس از من نخواه که با قلب پر از درد دوری بار این جدایی

سنگین را این هجوم تنهایی و دلتنگی را تنها با درد دل با تو تحمل کنم

بیا و کنارم باش و مرا از آغوش مهرت یک لحظه رها نساز

هم تو به من نیاز داری هم من به عشق تو

بیا و این لحظه های تلخ را برای همیشه زندانی کن

و حس جاودانه ی با هم بودن را در قلبم  زنده کن  

 

 

                          Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                             Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

                           Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                        

نباشی من هم نیستم

                Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com  

                                        Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com  نباشی من هم نیستم  Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com  

         Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

قسم به عطر گل عاشقی دوستت دارم

قسم به حس نجیب تازگی دوستت دارم

قسم به لحظه ی عشق ستاره ها به سرخی غروب دریا

در آخرین روز وداع دوستت دارم

پس دیگر حرف از رفتن نزن و دیگر نگو که می خواهی

 مرا تنها بگذاری

این شعر و احساس را برای تو مینویسم

برای تو که همیشه به خاطر من از خودت گذشتی مینویسم

تا بدانی به سادگی از کنارت نمیروم

پس بدان

اگر تو نباشی من هم نیستم و این قلب غم زده ام را در آخرین

روز وداع با تو، می سپارم به خاک.

                                           

               

   

                    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

بی وفا تر از تنهایی

                 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

                                Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com بی وفا تر از تنهاییImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

 

                       Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 

 

عشق من یاد اولین لحظه ی دیدار یاد لبخندهای گرمت یاد چشمهای

همیشه بیدارت یادت هست.

نمی دانم از چه بنویسم من از تو گله دارم چرا رفتی از کنارم بیقرارم

تو به آن لحظه ی گرم آشنایی به پاکی عشق خدایی

 قسم خوردی که هیچگاه تنهایم نگذاری

وقتی به لحظه ی جدایی تو و رفتنت فکر میکنم

 

قلبم به درد می اید

من دلتنگ آن خاطراتم دلتنگ غروب پایئز نگاهت هستم

وقتی به عکس تو خیره می شوم دلم آرام میگیرد ولی بدان اگر

تنهایی یک درد ه تب تنهایی خیلی سرده

تنها دلخوشی من احساس تو بود ولی تو از عشق و احساس من

 گذشتی ای بی وفا 

 

                           Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

انتظار عشق

 

                     Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                                  Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  انتظار عشق   Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                           Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                      Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

                                            

 

هر شب انتظار تو را می کشم تا بوی نفسهایت دوباره در خاطرم بیاید

انتظاری در آغوش بیداری پر از لحظه های نوازشگر

انتظار عشق زیبایی که بین ما  دوست داشتنی به شیرینی عسل

به وجود آورد.

انتظار لحظه ی لبخندت که  مانند شکوفه ی باران بر درخت قلبم

نقش می بندد

انتظار آهنگ عشق با هم بودن که بهترین ساز ترانه های من و تو است

عزیزم احساس کن این همه عشق و علاقه ی من به خودت را

ببین چه عاشقانه به انتظار رسیدن به تو با قلم محبتم بر روی کاغذ

سفید قلبم برایت می نگارم احساسم را

تا بدانی دوستت دارم

 

                 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.comImage Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com