احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

با من بمان تا ابد

                                     

 

               

 

                                      با من بمان تا ابد  

 

                         

               

نذاری فاصله ها

 

                  تو هجوم سایه ها

 

                                     میون غریبه ها

 

 

نذاری تو جاده ها

 

                تو رو از من بگیرن  

 

                                    تو خودت خوب می دونی

 

 

توی راه زندگی

 

               دل خوشم به بودنت

 

                                     پس کاری کن که همیشه با من و در کنار هم باشیم

 

 

                  بودنت بودن من نبودنت مرگ من است      

 

              

                         

تولد واژه ای است از جنس بلور

                                      

 

               

 

                              تولد واژه ای است از جنس بلور

 

 

                             

 

  تولد واژه ای است از جنس بلور

 

                                       واژه ای که گرمای سر سبز روز  10 مرداد را

 

                 که خاطره ی یک روز به یاد ماند نیست

 

                           همراه با  آرامشی از عشق با خود به ارمغان می آورد

 

              تک تک کلمه های تولد پلی است بین من و تو

 

                                                                    بین عشق من و برق نگاهت.

 

                تولد  بهانه ای است برای نوشتن و سرودن،

 

                                                 بهانه ای برای خاطره ی زیبای چشمهای تو

 

               تولد  قشنگترین جوانه ی زندگی سبز من است

 

                                             تولدی به زلالی دریا و به زیبایی یه فرشته ،

 

 

                                     تولد بهار عشق است

قشنگترین احساس من دوستت دارم

                                      

 

               

 

                           قشنگترین احساس من دوستت دارم

 

 

                             

 

 

دوباره آمدم از فرسنگها دور آمدم .

 

 آمدم که در کنار تو باشم در کنار تو غزلهایت را بخوانم عزیزم.

 

 دوباره آمدم که قشنگترین واژه ی هستی را نثارت کنم

 

 آمدم تا ثانیه های خوشی را برایت بوجود آورم این قشنگترین سهم من و توست

 

 آمدم تا جای خالی دلتنگیهایت را پر کنم غزل مهربانم

 

 آمدم تا روز تولد زیبایت را خودم برایت جشن بگیرم در کنار تو عزیزم

 

 از دنیایی دور آمدم هر چند دیر آمدم ولی آمدم تا باز هم از عشق برایت شعر بخوانم

 

 وتوسربرروی شانه ام بگذاری و من با غرور از عشق بگویم

 

 و با بوسه ای بر روی گونه ات کمی ازدل تنگی که داشتی بکاهم.

 

 دوباره آمدم تا ساحل امن آرامشت باشم دریای طوفانی من.

 

 آمدم تا دقایق زیبای نیلوفری را تقدیم اون لحظه هایی کنم که تو

 

  به انتظار من سپری میکردی عزیزم.

 

 من فقط برای تو هستم برای همین آمدم زیرا من جز تو هیچ پناهی ندارم

 

 آمدم تا قرار دل بیقرارت باشم آرامش چشمان گریانت باشم

 

 آمدم تا دوباره صبح زندگی ام را با طلوع چشمان رویایی ات آغاز کنم

 

 دوباره آمدم تا به تو بگویم عشق تو آسمانی ترین نعمتی است که خدا به من ارزانی داشته

 

 بعد از مدتها آمدم از فاصله هایی دور از دشتهای خاکستری آمدم تا با گرفتنت در آغوشم

 

 تمام خستگیهای این مدت را به دست باد بسپارم.

 

 آمدم تا بوی خوش عطر گیسوان زیبایت را که رایحه ی محبت میدهد استشمام کنم.

 

 غزل عزیزم دستهایم خالی چشمهایم از عشق خیس است.

 

 تنها چیزی که میتوانم تقدیمت کنم ساحل قلبم است که فقط برای توست

 

  این تنها دارایی من است.

 

 

                   

کاش میدانستی بی تو.....بی تو

                                     

 

               

 

                              کاش میدانستی بی تو.....بی تو

 

 

                            

   

هیچ گاه چشمان زیبایت را به چشمان خسته ی من ندوختی تا بدانی این

 

 نگاه خسته ی من رد پای چه کسی را جستجو میکند.

 

 هیچ گاه از داغی دستانم رنگ و روی پریشانم درد درونم را نشناختی

 

 و من را غمگین و خسته از دوری تو دل به تنهایی ام سپردی.

 

 هیچ گاه با سخن مهر آمیزی اندوه قلبم را نکاستی ولی با همه ی این ها

 

 من داغ بی مهری تو را به جان خریدم

 

 راستی با توام ای امید زندگی پر اندوه من کاشکی نیم نگاهی گذرا

 

  بر گذرگاه خود می انداختی.

 

 کاش میدانستی بی تو دستانم سرد می شود. بی تو لبخندم پر پر می شود.

 

 به امید نیم نگاه تو در کنار گذر گاهت خوش ایستادم .

 

                        

سکوت سرد جدایی

                                       

 

               

 

                                   سکوت سرد جدایی  

 

 

                             

   

دیگر نمی خواهم باور کنم با تو بودن را ، زیرا سکوت تلخ سرد جدایی را حس میکنم

 

 دیگر نمی خواهم خاطرات زیبای لحظه ی دلتنگی ام را به یاد بیاورم

 

  زیرا بهانه ای برای دوری تو ندارم.

 

   دیگر نمی خواهم احساس درونی ام را بوسیله ی قلم قلبم بر روی صفحه ی

 

 زندگی ام بنگارم زیرا دیگرقلبی ، عشقی ، احساسی وجود ندارد.

 

 دیگر آبی دریایی وجود ندارد که مرا به ساحل آرامش برساند.

 

 دیگر نمی خواهم بنویسم ، حرف بزنم، نگاهت کنم خوب میدانم که

 

  نگاهت سرد و چهره ات خندان است.

 

  دیگر اشکهایم،دلتنگیهایم، گریه های شبانه ام برای تو معنی و مفهومی ندارد.

 

  دیگر هیچ عشقی نمیتواند من وتو را وادار به برگشتن کند

 

  زیرا راه من و تو از هم جدا می شود.

 

 سوگند به حقیقت دقایق پریشان عشقم که دیگر دلم برایت تنگ نمی شود.