احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

ثانیه های عشق

                                  

            Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                                    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com     ثانیه های عشق    Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                  

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

           

                                                         

دوباره آمده ام .از جاده های دور بی قرار .  

از لحظه های بی شکیب. از ثانیه های مبتلا .  

دوباره آمده ام تا کنار تو باشم. تا با تو اقاقی بچینم .  

 

تا با تو در زیر باران شعر بخوانم.  

دوباره آمده ام از همان سمت زلال ترینی که می خواهی .  

 از همان سهم قشنگترینی که برای من و توست . 

 

 از همان ثانیه های خواهش خوبی که هست .  

آمده ام تا تو را با خودم همراه کنم به دنیایی دور تر از این که هست .   

 جایی کنار غزل . جایی کنار ترا نه .   

آمده ام تا با من همراه من کنار من مسافر جاده ی بهارم شوی .  

 آمده ام تا دست در دستم بگذاری و با نگاهت بگویی : 

 

حاضرم و ماههاست منتظر آمدنت .  

 

آمدم تا باز هم از عشق برایت شعری تازه تر بخوانم و تو سر بر شانه ام بگذاری  

 

 ومن شاعرا نه تر از همیشه و بارانی تر از تمام این عشق در ساحل مهربان نگاه تو  

 

 رها شوم و نیلوفری تر از تمام دقایق با توبودن بگویم :  

 ناخدا ترین خدای قلب من! ساحلم به نام توست.  

 

                            Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

عشقم برای تو

                                

            Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                             Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com     عشقم برای تو          Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                  

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

                                                                

  

 امشب نمیدانم از چه بنویسم ؟!!!


از غم های تکراری ؟


از دردهای همیشگی ؟


یا از این دوری که تا ابد همنفسم شده ؟؟؟


فقط میدانم که دوست ندارم امشب رو ساکت باشم !


امشب میخواهم برایت تا صبح بنویسم...


می خوهم برای تو بنویسم.


برای تو برای تو که در کل وجودمی ، برای تو که تمام دنیای منی...


می خواهم نوشته هایم را به نگاهت هدیه دهم...


به نگاه ناز تو ، به دستای نوازشگرت...


به تو که با گرمی عشقت به من زندگی دوباره دادی


پس باش تا من هم باشم...بمان تا من هم بمانم...


امشب میخواهم بهت بگویم که چقدر دوست دارم ؟!!!


میخواهم بدانی که حتی اگر نباشی تا ابد عشقت توی قلبم است...


حتی اگر دوستم نداشته باشی ، تا ابد دوست دارم...


تو را دوست دارم ، که آب رودخانه ها، دریاچه رو دوست دارند !


دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی...


دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی.  


                Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

ساحل نگاهت

                           

                 

            Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                                   Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com   ساحل نگاهت       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                  

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

                                                       

در کنار ساحل دریای خلوتگاه خویش٬ چشم

 

من در جستجوی ردپایی مانده روی ماسه هایی خوشبخت٬بیدار است....

 

دستهایت را برای جسم سردم میخواهم تا در آغوشم بگیری

 

آن زمان را میخواهم که عاشق وار٬بوسه بر پیشانی ام میزنی و این

 

 بار اشکهای تو بر گونه های من بی صدا آواز همدردی فریاد میکنند.

 

آن زمان را میخواهم که جز سینه ی گرم و آغوش بازت ٬همه دنیا در

 

 سیاهی غرق باشند و من در بازوان خوب تو٬کودکانه در

 

خواب سپیدی شناور باشم...

 

آن زمان را میخواهم که مرا چون پرنده ای کوچک در کنار پروبالت بخوابانی

 

و چون نگهبانی مرا حفظ کنی... 

  

                        Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

انتـــــــــــــــــــــــــــــظار

                            

                 

             Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                              Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com     انتـــــــــــــــــــــــــــــظار       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                  

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                                 

                    

نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ...

 

ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...

 

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ...

 

کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتم

 

و دردهایم را به گوش تو میرساندم... بدون تو عاشقی برایم عذاب است

 

میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق شدن ندارم...

 

کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو عاشقم...

 

میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشود

 

 میدانم که نمیدانی بدون تو دیگربهانه ای نیست برای ادامه ی زندگی جزانتظار آمدنت ...

 

                       Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

عشق اول و آخرم

                            

       

             Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

  

                               Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com     عشق اول و آخرم      Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

                  

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com  

                                                 

 

تنهای تنها دلم با یاد تو نشسته ام و به غروب زیبای خورشید می نگرم 

تا چشمان تو را در افق بیکران دلم نظاره گر باشم 

و در شب به ستار گان می نگرم تا برق چشمانت را به خاطر بیاورم 

و من عاشقانه به موجهای دریا می نگرم تا طنینی از صدای تو را 

در گوش خود بشنوم 

 

و حرفهایت را همانند مرواریدی در صدف دلم نگه میدارم  

میدانی که دریای دلم فقط برای تو آرام است و فقط تو در 

 جزیره ی دلم جای داری مهربانم