احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق زیبای تو.

          فروشگاه خرید اینترنتی

 

 

                          فروشگاه خرید اینترنتی    عشق زیبای تو.  فروشگاه خرید اینترنتی

 

 با هر نفس دوست داشتن تو را تکرار می کنم.

 

ای آشنای لحظه هایم صدایت کوله باری از احساس است.

 

مهربانم فقط برای تو هستم، فقط برای تو عاشق.

 

و من چقدر از عشق تو سرشار هستم.

 

تو ای خوب من دوستت دارم را به تکرار بگو.

 

صدای تو آواز دلنشین بهاری است برایم. بهار همراه با

 

عشق زیبای تو.

 

حرفهای عاشقانه ات گرمی عشق را به قلبم می بخشد.

 

تو تمام شاعرانه های منی.عاشقانه تر از همیشه دوستت دارم.

 

 

                فروشگاه خرید اینترنتی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد