احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

چگونه بگویم که دلتنگ تو هستم

 

 

                                   

 

                    

 

                         چگونه بگویم که دلتنگ تو هستم   

 

 

               

 

  

 چگونه بگویم که دلتنگ تو هستم  

 

چگونه بگویم که دلتنگ تو هستم تویی که مونس شبهای دل بیقرارم بودی

 

چگونه بگویم که باغ دلم به غم نشسته و از دوری تو دلتنگ شده

 

چگونه بگویم که وجود تو گرمای صدای دلنشین تو به من دلتنگ آشفته

 

زندگی می بخشد.

 

چگونه بگویم که این دل بی طاغت بهانه ی با تو بودن را می گیرد

 

چگونه بگویم که دستانم گرمی دستانت را می خواهد

 

ای تنها ترین ستاره ی زندگی من

 

پشت پنجره ی دل تنگم به انتظار لحظه ی با تو بودن می مانم

 

تا با آمدنت دل بیقرارم را آرام کنی.

 

 

 

 

             

 

 

          

دوستت دارم ای تک رویای زندگی من

 

                                   

 

                    

 

                         دوستت دارم ای تک رویای زندگی من   

 

 

               

 

 

دوستت دارم ای تنها عشق من  تو تک چراغ زندگی منی 

 

 با من بمان تو آن تک واژه زندگی من هستی

 

 دوستت دارم ای تنها عشق من تو  تک خوشی زندگی منی

 

 با من بمان تو آن تک عشق زندگی من هستی

 

 دوستت دارم ای تنها عشق من  تو تک کلید خوشبختی منی

 

 با من بمان تو آن تک یاردوران تنهایی من هستی

 

 دوستت دارم ای تنها عشق من  تو تک ستاره ی زندگی منی

 

 با من بمان تو آن  تک نیاز زندگی من هستی

 

 دوستت دارم ای تنها عشق من  تو تک امید زندگی منی

 

 با من بمان تو آن تک آوای زندگی من هستی

 

 دوستت دارم ای تنها عشق من  تو تک دوست شبهای منی

 

 با من بمان تو  تک معنی دهنده ’ زندگی من هستی

 

 

                            دوستت دارم ای تک رویای زندگی من 

 

 

 

 

 

                 

دلم می خواست

                                   

 

                    

 

                                     دلم می خواست   

 

 

                 

 

 

  

 دلم می خواست همچون کبوتری بودم

 

 

                                    و بر قلب کوچکت آشیانه می کردم

 

 

                                                              و همیشه مهمان تو بودم.

 

 

 

 

                                     554987zrhxxi8fnq.gif    554987zrhxxi8fnq.gif554987zrhxxi8fnq.gif 

 

 

     دلم می خواست تا رگی از بدنت بودم

 

 

               تا این زمانه نتواند ما را از هم جدا کند.

 

 

                                 من غم را در سکوت و سکوت را  

                                                                                  

                                                  برای فکر کردن به تو دوست دارم.

 

 

         

                                     554987zrhxxi8fnq.gif    554987zrhxxi8fnq.gif554987zrhxxi8fnq.gif 

 

 

         من تو را به خاطر عشقت و

 

 

                                   عشق پاکت را به خاطر دلم و

 

 

                                                   دلم را برای عشق به تو دوست دارم 

 

 

        

 

عشق یعنی

                                    

 

                    

 

                                       عشق یعنی   

 

 

               

 

 

 

 عشق یعنی ...

 

                     

 

                 عشق یعنی یک تبسم یک نگاه

 

                                                  تماشایی با اشک و آه  

 

 

                 عشق یعنی بی قراری بی کسی

 

                                                   عشق یعنی یک بغل دلواپسی 

 

 

                 عشق یعنی این دلم کم طاقت است

 

                                                    با وجودش بی قراری عادت است

 

 

 

 

                       

پـــــاکی عشــــــق

                                    

 

                    

 

                                       پـــــاکی عشــــــق     

 

 

                

 

 

 

 هنگامی که خورشید نیست و ماه مهمان آسمان است

 

 آن هنگام که تمام پلکها فرو افتاده و خانه با لالایی سکوت

 

 در خواب است. در فضایی که تنهایی در آن بیداد میکند تو را

 

 جستجو میکنم تو را از پاکی آینه می خواهم.

 

 بیا که لحظه هایم سراسر تو را می خواهند.

 

 

             

 

 

          

                                    نامه لحظه هایم....    

 

 

با اینکه اینجا شلوغ است این نامه را می نویسم

 

                                                  در خنده ها می گدازم از گریه ها می نویسم

 

در این حوالی غریبم بی تو من جایی ندارم

 

                                                  تنها تو را می شناسم تنها تو را می نویسم  

 

                              

 

عطرنگاه تو جاریست در کوچه های خیالم

 

                                                  یاد تو می افتم ای عشق من از تو می نویسم

 

با اینکه در لحظه هایم جای عبور تو خالیست

 

                                                   تکرار نام تو زیباست از ابتدا می نویسم  

 

                               

 

اینجا برای سرودن دیگرمجالی نمانده ست

 

                                                    چشم انتظلر تو هستم این نامه را می نویسم