احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

احساس عاشقانه

عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

عشق من وتو

           

 

                                                  عشق من وتو 

 

                                

 

                                

 

 

عزیزم اگر تو نباشی چشمهایم گریان است

 

و این دنیا برای من یک ویرانه ای بیش نیست

 

تو چه باشی یا نباشی برای من همان عشق همیشگی هستی

 

عشقت برای من حس خوب عاشقی است که مثل نفس در سینه ام می باشی

 

من نمی توانم بدون تو یک لحظه نفس بکشم

 

هیچ کس جز من این احساس قشنگ با تو بودن را ندارد

 

چطور می توانم تا ابد در کنار تو باشم

 

وقتی که در کنارم هستی

 

دستهایت را در دستانم می گیرم و به حرفهای عاشقانه ی تو آرام می گیرم

 

برای زندگی با تو و رسیدن به تو عاشق می مانم

 

بارون چشمهایم فقط برای لحظه ی دین تو می باره

 

جز تو هیچ کسی درد عاشقی و غصه ی دوری از تو را درک نمیکند

 

اگر تو نباشی یا روزی دستهایت دستانم را تنها بگذارد

 

شب و روزم یک لحظه آرام ندارد

 

وقتی تو نیستی من در این دنیا یک غریبه ای بیش نیستم

 

تو اگر نباشی چه کسی احساس من را در یابد

 

تو اگر نباشی چه کسی در گوشم آرام از عشق بخواند

 

پس بیا و بمان تا ابد در کلبه ی عاشقانه ی قلبم

 

 

                                 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد